Grădiniţa de vară – Săptămâna 1 Ziua 5

Pentru că se apropie sfărşitul de săptămână şi pentru că vara, în general, ne petrecem timpul liber în natură, încercăm să aflăm cât mai multe lucruri despre felul în care  o putem proteja.

În cadrul activităţii ecologice am vizionat filmuleţul:  “Darul mamei natura” (soarele şi ploaia) şi am discutat despre cele văzute. Pentru a nu uita această zi, am confecţionat semne de carte inedite, din frunze şi hârtie cerată.

Sub îndrumarea doamnelor de la Muzeul de Istorie, am folosit şi alte materiale naturale – lutul – din care am învăţat să confecţionăm fluturi, şerpi, gândăcei, melci şi multe alte figurine, pe care le găsiţi aici.

Melania Butnariu
Bibliotecar Departament Carte

Lasă un răspuns

